15 Haziran 2020 Pazartesi

Galatasaray'da şok! Kafasına göre kaptanı gönderdi...

Galatasaray Basketbol Şubesi ’nde büyük bir şok yaşanıyor. Pandemi süreci nedeniyle tüm şubelerde indirime gitmeyi kasteden ve tüm personelde indirim yapmayı tasarlayan sarı-kırmızılılarda basketbol şube genel menajeri Ömer Yalçınkaya, hiç kimseye sormadan kaptan Işıl Alben ve Tilbe Şenyürek ’in kontratını feshetti.

BURHAN CAN TERZİ-

Işıl Alben ’in kontratı 1+1+1, Tilbe Şenyürek ’inki ise 1+1 ’di. İki oyuncunun da kontratı 2021 ’e kadar ama uzatma opsiyonu kulüpte. Ömer Yalçınkaya kimseye sormadan bu iki oyuncunun kontratındaki son senelerden çıkış yaptı ve bunu iki ada bu şartname etti.

İki basketbolcu büyük şok yaşarken, sonrasında kendilerine “Galatasaray ’da kalmak istiyorsanız bizim hazırlayacağımız yeni kontrata imza atacaksınız” denildi. Sonrasında iki hafta süresince bu oyunculara hiçbir biçimde doküman sevk edilmezken, Işıl ve Tilbe ’nin menajeri de Botaş kulübüyle uyuştu.

Başantrenör Efe Güven ’in Işıl ve Tilbe ile birlikte olmazsa olmazı Bria Hartley ’den de indirim istendi ancak o da “4 aydır ücret alamıyorum zati” yanıtını verdi. Yıldız oyuncu da yüksek ihtimalle Asvel ’e gidecek.

Işıl Alben ayrılığı söyledi

Ssoyal medya hesabından söyleme yapan Işıl Alben, Galatasaray ile yollarının dağıldığını söyleyerek, "Çok Bedelli GALATASARAY Ailem; öğrenmenizi isterim ki bu satırları böyle bir günde yazmak benim için çok güç. Ancak çıkan haberlerle alakalı bir söyleme yapmam gerekiyor. Kulübüm 31 Ocak 2020 tarihinde yeni sezon kontratımı tek taraflı olarak feshetti. Şubat ’ın ilk haftasında görüşmeye çağırıldım ve üzerime düşen fedakarlığı yapmaya hazır olduğumu söyledim. İdareyicilerimizin uygun gördüğü, feshedilen kontratımın takribî %40 ’ına denk gelen indirimi yapıp yeni kontratı kabul ettim. Aradan 4.5 ay geçmesine karşın şube profesyonellerinden tarafıma bir kontrat gelmemesi benim için ekipte istenmediğimin delili oldu. Bu koşullar altında 12 yıldır iftiharla taşıdığım 10 numaralı formamdan ‘şimdilik ’ bölüyorum. Galatasaray ’a ve sizlere olan sevgim ben soluk aldığım sürece devam edecek. Dayanağını ve elini her zaman sırtımda sezdiğim Fatih Terim Öğretmenime, Sayın Başkanım Mustafa Cengiz ’e, tüm Galatasaray Camiasına ve siz Büyük Galatasaray Taraftarına ebedi teşekkürlerimi sunuyorum" dedi.

Botaş ile uyuştu

Botaş ile uyuştuğunu söyleyen kaptan, "Şimdi profesyonel sporculuk kariyerime başladığım ve Galatasaray ’a transferimde en büyük hisse sahibi olan daha önceki ekibim BOTAŞ Spor ’a geri dönüyorum. Neredeyse 48 saat içinde bu transfere karar verip hakikatleştiren BOTAŞ Spor Kulübü Başkanı Sayın Kerim Taşkıran ’a ve idaresine teşekkür ediyorum" dedi.

Işıl Alben'in Galatasaray'daki zaferleri

Işıl Alben'in Galatasaray'daki başarıları

Galatasaray'da iki yarıyıl olmak üzere 12 yıldır vazife yapan Işıl Alben, sarı kırmızılı forma ile 1 Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi, 5 Türkiye Kupası,2 Cumhurbaşkanlığı Kupası, 1 EuroLeague ve 2 EuroCup şampiyonluğu yaşadı.

Legal ihtar: Bu haber tarafından yazılmıştır, kaynak gösterilmeden kullanılamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder