31 Ocak 2021 Pazar

Klay Thompson: "Oynayamamak beni öldürüyor"

DIŞ HABER -

NBA takımlarından Golden State Warriors'ta forma giyen ama sakatlıklardan dolayı uzun bir süredir sahalardan uzak olan Klay Thompson, son durumu ile ilgili açıklamalarda bulundu. 

NBC Bay Area'ya dün gece oynanan Detroit Pistons maçı esnasında konuşan Thompson, "Sahalara geri dönüp oynamayı hevesle bekliyorum. Bazen biraz sıkılıyorum. Aşilimin iyileşmesi ve bir sonraki aşamaya geçmek için hafif tempoda çalışıyorum; bu bir hareket işi. Ama kendimi iyi hissediyorum. Takım arkadaşlarımla birlikte olabildiğim için tabii ki mutluyum." dedi. 

Aksilik istemiyorum ama...

Başarılı oyuncu, sahaları özlediğini şu sözlerle aktardı:

"Maalesef oynamıyorum. Her gün beni öldürüyor, ancak uzun süre oynamayı planlıyorum ve bu rehabilitasyona herhangi bir aksilik gelmesini istemiyorum."

Klay Thompson'ın sakatlık süreci

Golden State'in 2015-2019 yıllar arasında kurduğu hanedanlıkta Stephen Curry ile birlikte 3 sayılık atışlarda öne çıkan Klay Thompson, Kaliforniya ekibi ile 5 final ve 3 şampiyonluk gördü. Thompson, geçen sezon sol dizindeki çapraz bağın kopmasından ötürü forma giyememişti. Yeni sezon hazırlıklarında büyük bir geri dönüşün sinyallerini veren 30 yaşındaki şutör, sağ ayağının aşil tendonunun kopması nedeniyle sezonu başlamadan bitirmek zorunda kaldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder