14 Temmuz 2020 Salı

Panathinaikos, Marcus Foster ile sözleşme imzaladı

Panathinaikos, Marcus Foster ile sözleşme imzaladı

Yunanistan Basketbol Ligi ekiplerinden Panathinaikos, Marcus Foster ile 1+1 yıllık sözleşme imzaladığını resmi siteden açıkladı.

DIŞ HABER -

Kulüp sitesine konuşan Foster, "Panathinaikos inanılmaz bir taraftar topluluğuna sahip harika bir takım. Panathinaikos hakkında kesğinlikle çok şey biliyorum. Yıllardır Euroleague şampiyonasını izliyıorum ve Panathinaikos'un gücünü biliyorum. Bu organizasyonda altı Avrupa kupası kazandı" dedi.

İsrail'de iyi bir sezon geçirdiğinin altını çizen Foster, "Gelişmek için sürekli çalıştım ve çalışmaya devam ettim. İsrail'de iyi bir sezon geçirdim. Kariyerimde bir adım daha ileri gitmeye hazırım. Panathinaikos'un bana bu büyük fırsatı verdiğin için teşekkür ediyorum" diyerek sözlerini tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder